sâmbătă, 30 august 2014

Cupa Rotaract - 2

Vă vorbeam zilele trecute despre Cupa Rotaract de volei pe nisip, care se organizează în Craiova în perioada 30-31 august, competiţie la care am fost înscris si eu, în Echipa Bloggărilor.
Desi ne-am înscris cu mic cu mare la această competiţie, cei drept una amicală, destinată strict strângerii de fonduri pentru reabilitarea unei grădiniţe, se părea că niciunul dintre noi nu mai jucase deloc sau de foarte mult timp volei. În cazul meu şi al lui Daniel Botea şi Sergiu Boboc erau cel putin 14 ani, iar în cazul celorlalţi membrii ai echipei totul era o nebuloasă. Şi ca să nu ne facem de râs, am hotărât să ne antrenăm măcar odată pentru a ne familiariza cu terenul, echipa şi regulile jocului.
Deşi nu am avut timp foarte mult, o parte dintre noi am ajuns la performanţa a două antrenamente, iar rezultatele au şi apărut. Deşi speram să facem câteva puncte în cele două seturi ale primului joc (pentru că nu ne gândeam la mai mult), am reuşit să obţinem şi prima victorie şi încă una rapidă, în faţa celor de la ELSA (o asociaţie studenţească), cu scorul de 2-0 (11-3 şi 11-6).

Având în vedere victoria, iniţial nesperată, ne vom întâlni şi maine, 31 august, în fazele superioare ale Cupei Rotaract.
Componenţa Echipei Bloggărilor a fost următoarea:
-          Subsemnatul – Andrei Boiangiu J
-          DanielBotea
-          MădălinaNanuţ
-          MierceaŞerbănescu
-          SergiuBoboc
-          RăzvanDamian Irimescu (alias Creţu)

Se pare că David Mitran nu a mai putut să vină, dar totuşi ne-am descurcat onorabil, având în vedere că am plecat de la un grup de oameni neexperimentaţi şi am format o echipă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu