vineri, 19 septembrie 2014

Dansul ca pasiune

Recent am văzut campania celor de la Katamis în care provoacă bloggerii să spună dacă le place să danseze sau nu şi care sunt motivele.
Sincer să fiu, mie îmi place să dansez sau mă rog, să mă zbengui, pentru că ceea ce facem majoritatea pe unde ne ducem, nu este altceva decât zbenguială, fie că este vorba de discoteci, cluburi, banchete şi chiar nunţi. Majoritatea nu cunosc diferenţa dintre a dansa şi zbenguială. Credem că dacă de mişti puţin, pe un oarecare ritm ăla este dans. În realitate a dansa, este mult mai mult, înseamnă coordonare cu partenerul, respectarea ritmului şi a muzicii şi a anumitor micări şi conduite.
Nu ştiu câţi dintre noi chiar aplică ceea ce am spus mai sus. Şi nici nu prea ai unde, dacă ne gândim la cluburi, acolo unde spaţiul este extrem de limitat. Dar trebuie să improvizezi, şi da, o altă trăsătură a dansului este improvizaţia, nu cea făcută anapoda, ci una care să se încadreze perfect în context.
Ei bine, dacă eşti în situaţia de a dori să înveţi să dansezi şi să depăşeşti nivelul de zbenguială, dacă  vrei să treci la un nivel mai avansat poţi apela la cursurile unei şcoli de dans. Un asfel de exemplu este şi Clubul de Dans Sportiv Katamis care predau cursuri de: vals lent, tango, vals vienez,  slow fox,  quickstep,  samba,  cha cha cha,  rumba,  paso doble,  jive,  salsa sau bachata, pentru mai multe detalii puteţi accesa adresa - cursurile sunt pentru persoane de toate vârstele.
În ceea ce mă priveşte o să-mi încep lecţiile curând, având o provocare din partea unui prieten, care reuşeşte să înveţe cât mai repede, cât mai multe dansuri câştigă - premiul încă nu l-am stabilit. Trebuie să spun însă că el pleacă cu un avans destul de important, dar promit să recuperez şi să-l dovedesc la final J.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu