duminică, 23 noiembrie 2014

Premium quality wood fired pizza

Şi pentru că-i duminică, zic să mai diversificăm puţin meniul de articole şi da, zic meniul pentru că astăzi o să scriu despre pizza.
Ciudat nu??! Până acum am scris despre orice mai puţin despre mâncare şi nu orice fel de mancare, ci despre pizza.
Cu ceva vreme în urmă am cunoscut un prieten, un mare amator de mâncăruri italieneşti. Ne-am cunoscut la o întâlnire a blogărilor craioveni, la care inevitabil se bea bere. Ei bine după primul blogmeet, pe lângă berea de rigoare se va adăuga şi pizza. De ce pizza şi nu altceva? Păi simplu, nu poţi savura un alt fel de mâncare, când îl ai lângă tine pe Mircea, cel mai mare expert în materie din Craiova.  El ne-a explicat cum stau lucrurile din punctul lui de vedere: la orice întâlnire între prieteni, pentru ca relaţiile să dureze, este musai să se servească şi pizza. Nu l-am putut contrazie, nici nu aveam de ce să o facem. Şi nu ştiu cum s-a întâmplat, dar de la acea întâlnire grupul blogărilor s-a tot mărit şi toţi au devenit (dacă nu erau deja), mari fani PIZZA.
Mai în glumă mai în serios îi ziceam lui Mircea că probabil visul lui este să aibă Pizza non-stop la discreţie. Nu de alta, dar se pare că i-am dat idei, nu a reuşit să creeze cea mai bună pizza din oraş, ci pe cea mai bună pe care ţi-o poţi imagina. Probabil că dacă eşti italian, imi vei zice pe aia s-o crezi tu, iar eu îţi voi răspunde cu aceleaşi cuvinte: pe aia s-o crezi tu, încearc-o! Acelaşi lucru vă spun şi vouă (chiar dacă nu sunteţi italieni): încercaţi-o şi nu mă credeţi pe cuvânt!
Ei bine, trebuie să vă spun şi faptul că toate sortimentele sunt făcute într-un cuptor cu lemne aşa cum cere şi datina.

Vă mărturisesc că nu am apucat să încerc toate variantele pentru a putea spune care este cea mai bună, deşi am o bănuială: nu voi reuşi să mă decid asupra vreunei reţete. O să încerc totuşi să vă fac o propunere Pizza Diavolo, care cred că mă caracterizează: IUTE J

Dacă nu sunteţi amatori de mâncăruri iuţi, mai ales când sunteţi cu prietenii, puteţi alege un alt sortiment din lista de meniuri.
Trebuie totuşi să fac o precizare – nu contează ora la care vrei să faci comandă pentru că Plutos Pizza face livrări non-stop în Craiova.



PS: Savutraţi în tihnă cea mai bună pizza pe vatră ever!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu