marți, 5 iulie 2016

BANCURI CU SOLDAȚI

În armata, soldații sunt scoși la program administrativ în grădina unității. Caporalul, cu un aer satisfăcut, zice:
- Așa, toată lumea ia câte o lopată și treceți la săpat!  Înainte de asta. E vreunul printre voi care se pricepe la algebră?
- Eu, să trăiți. Sunt student la mate-fizica, dom' caporal.
- Bravu, mă. Atunci aruncă lopata aia, că nu-i de tine.
Soldatul, ușurat, aruncă lopata cu o mina veselă. Caporalul continuă:
-Pune mâna pe hârleț! Tu vei extrage rădăcinile!


   Un mare general vizitează o unitate militară. Ordine, curățenie, tot lună. Când, pe aleea spre Comandament, un chiștoc. Generalul se învinețește la față de mânie:
- Al cui e chiștocul ăsta ?
Unul din soldații din gardă se apleacă spre general :
-Nu-i a lu' nimeni, puteți să-l luați…


Soldatul intra în biroul colonelului cu o maimuțica de mână.
- Soldat, ce caută maimuța asta aici?
- Să trăiți, am găsit-o pe stradă.
- Du-o imediat la Gradina Zoologica.
- Imediat, să trăiți. Peste câteva ore colonelul se plimba prin parc, când vede soldatul cu maimuța de mâna.
- Soldat, parcă am spus să duci maimuța la Gradina Zoologica.
- Raportez, să trăiți, că am dus-o la Zoo, la cofetărie şi acum o duc la film.



O tipă îi scrie iubitului aflat în armată:
Dragă John,
Nu mai pot continua această relație. Distanța dintre noi este prea mare. Trebuie să recunosc că deja te-am înșelat  de 2 ori când ai plecat și nu cred că este corect pentru niciunul dintre noi. Îmi pare rău. Te rog să-mi trimiți poza cu mine pe care ti-am trimis-o acum ceva vreme.
Cu dragoste, Becky!
Soldatul cu sentimentele rănite și cu ochii înlăcrimați le-a cerut camarazilor săi orice fel de poze pe care le au cu iubitele, surorile sau fostele iubite și amante. Pe lângă poza cu Becky, John i-a trimis toate celelalte fotografii cu femei frumoase pe care le-a strâns de la prietenii lui. În total 53 de fotografii alături de scrisoarea care spunea:
Dragă Becky, îmi pare rău, dar nu-mi pot aminti cine dracu ești. Te rog să-ți cauți poza în teancul de fotografii și să ți-o iei.



Un cavaler urma să plece în cruciadă. Își făcu bagajele, puse centura de castitate la nevastă și dădu cheia centurii celui mai bun prieten:
-        Dacă nu mă întorc trei ani, o poți avea pe nevastă-mea.
Și își văzut de drum. După o oră de mers, prietenul îl ajunse din urmă:

-        Mi-ai dat altă cheie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu