marți, 20 septembrie 2016

STARBUCKS ÎN CRAIOVA

Nebunie la Craiova după ce Starbucks a deschis în Mercur Center Craiova prima sa cafenea din Oltenia.
Pot mărturisi că de ceva vreme auzeam oamenii care se perindau prin fața centrului comercial că abia așteaptă să deschidă ăștia de la Starbucks o cafenea și la noi în oraș. Vrând nevrând m-am alăturat și eu grupului celor care așteptau și nu am regretat, am fost prezent la lansare încă de la prima oră, 8:00, pentru a-mi onora invitația pe care cei care manageriază această cafenea au trimis-o bloggerilor și presei.
A fost un eveniment special, mai ales că personal nu sunt genul care dă buluc într-un magazin, bar etc. imediat după ce se lansează. Nu-mi plac îmbulzeala și aglomerația, dar de data aceasta a fost ceva mai aparte, am făcut excepție de la regulă și m-am alăturat castei mele de internauți și am mers să bem cafeaua de la prima oră dezbătând subiecte dintre cele mai diverse.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu